anna johansson

Click for Full Size View
anna karin sofa johansson
. du är underbar. vi pratar om en flicka jag mötte när jag började på peset-estet. jag kommer inte ihåg hur vi först började prata men sen dess har vi vart 1C,s radarpar. hon är den som man kan prata med allt om, men som det inte gör något om det råkar vara tyst emallanåt också.

denna flickan får mej att gå till skolan de dagar det är åt helvete, och det är också hon som gör dessa dagar så mycket roligare. det är också hon som orkar stå ut med alla mina påhitt, och oftast ställer upp på de också :) jag är så glad för hennes och somons skull (han har fångat den alla vill ha, lyckost kille) fast han får stå ut med att anna är min flickvän! vi har vart vänner i lite mer än ett halvå men det känns som en evighet. vi har gåt tigenom glädje och sorg men jag vet att det lär vi fortsätta göra.

vad jag försöker komma fram till är; anna, jag tror inte jag överlever utan dej! du är den bästa vän man kan få.

Kommentarer
Postat av: annapanna

älskar dig vännen! Utan dig- ingenting!!!!
Syns imorgon

2008-04-08 @ 17:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0