årets bästa

jag måste bara få dela med mej om årets bästa konversation:
*det ringer och jag svarar*
Jag: Hej det är Petra...
Syster: Hej, kan du komma ner och öppna växthuset?
Jag: Varför det?
Syster: Jag har låst inne mej...
-Här slutar konverationen vara hörbar eftersom jag skrattar för mycket-

Kanske inte så kul för er som inte var med men stog man i fönstret så såg man hur min syster vandrade runt i växthuset och försökte öppna dörren som bara kan öppnas med en hasp - på utsidan.

Annars har dagen vart bra. Jag har bakat kladdkaka - jag är kung på kladdkaka. Sen har jag börjat slipa/spackla mitt sminkbord och gått på en underbar promenad med syrran ner till sjön. Imorgon blir det Habo och jag är dödligt nervös. Håll tummarna för att jag inte dör i hjärtattack på tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0