doktorn

jag var hos dokton idag. lika jobbig toch läskigt som vanligt och man fick vänta länge. sen så frågade de massa frågor och tog prover (pinnar i halsen är inte kul någonstans.) sen vänta ännu mer och sen kom det västa. en riktig doktor, norrman. jag fattad eingenting så han fick prata med mamma, och sen mer pinnar i halsen.

de kom fram till att jag inte hade nåntingnånting A. så jag fick inget pencillin utan det får gå över av sig själv. så ringer de om de hittar andra bakterier. jobbigt. får typ inte träffa någon på jättelänge efterom jag smittas. och nu så svullnar det utåt istället så jag ser ut som en pokemon. sen har jag typ smittat martin också, fast han inte erkänner det. det är jobbigt. jag är nog en elak person i smyg tror jag.

Kommentarer
Postat av: Martin

Hahaha men de har inte smittat mig...jag är bara förskyld, eller tycker du att jag ser ut som en pokemon kanske? ;)*skojja*

Lev väl!

/Martin

2008-04-03 @ 16:59:16
Postat av: Martin

Hehe föressten...vet du om att om man kollar på din profil så står det att du är man och 20 år gammal :D

Lev väl!

/Martin

2008-04-03 @ 17:23:07
Postat av: Martin

Men den pokémonen såg ju så elak ut

Lev väl!

/Martin

2008-04-03 @ 19:15:31
Postat av: annapanna

Lilla gumman vad hemskt!
Saknar dig så!!
Man märker hur mycket man älskar sina vänner när de inte är hos en!!
Bli frisk, så tar vi en långfika snart!!!!!!

2008-04-03 @ 21:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0