fredag

Idag är jag trött. Alltså mer än vanligt. Jag fick för mej att jag skulle till Friskis efter jobbet och så fick det bli. Jag trillade ut därifrån vid kvart över 10 någonting, och väl hemma kunde jag inte sova. Så det blev en sen natt. Annars var gårdagen ganska bra, hade nationellt  prov i Engelska. Det gick nog ganska bra. Sen jobbade jag och vann biobiljett (jag sålde 16 stycken, den ni!) Pratade med så sköna systrar, Båda köpte och de bodde på samma adress och båda hade vart gifta - och skilt sig från samma man!

Idag så är det det gamla vanliga, ska till Racketcentrum på gympan. Inte kul någonstans. Sen ska jag träffa Martin och jag måste gå på stan och köpa det sista (och viktiga) inför Paris för jag åker om tre dagar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0