hemma

image6

nu var man hemma från paris igen, det har vart en superbra vecka verkligen. orkar inte berätta allt vi gjorde här men det vart bara kul. hovslätts bussresor kan man rekomendera med (de har inte hjärntvättat mej, jag lovar) bra reseledare och superb chaufför (inte jätteful heller).

vi hann med tre guideturer, typ 500 trappor upp till sacre coeur, massa hotellfrukostar och jag lyckades slarva bort en kofta på något museum. fast de vi åkte med vart supersköna så det har inte vart några problem på den biten iaf :) mer bilder från resan (jag har fotat i förbannelse) dyker upp på bilddagboken för den intresserade!

nu ska jag äta,ducha, ringa mamma/martin/frida och sova. jag är DÖD. har nationella proven imorgon med. ajdå.

Kommentarer
Postat av: Hannah A

vad heter du på bilddagboken? :P

2008-05-12 @ 11:57:50
URL: http://do0ris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0