ica maxi

Idag har jag vart duktig (skryta, skryta). Jag började min dag med att först städa sovrummet, badrummet grundligt, dvs. torka,svabba, damsuga you name it. Sen blev det grekisk sallad till lunch och sen tog jag resten av lägenheten ("vardagsrum, hall och kök) och damsög och tvättade golven. Jag vart helt slut.

Sen pratade jag med Martin på msn, såg cityakuten på TV och sen bar det av till ICA Maxi, jag gick dit. Över bron! Ja, jag menar den stora läskiga, ljusblåa bron över Munksjön! (Broar dödar människor). Sen handlade jag mat och shampoo och två skitfina muggar, de var typ senapsgula, jätte avlånga och hade mönster på. Köpte två stycken efterom mitt mål att tillslut bara ha två eller en av varje mugg/glas och sånt. Fast jag har kommit på en sak, vad duktig och vuxen man känner sig när man handlar på stora varuhus med massa mat! Man känner den mentala åldren stiger lite för varje gång man passerar med sin lilla kundvagn¨och alla andra tittar på en som en vuxen då. haha.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haft en bra dag? :)

2008-04-16 @ 18:53:30
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0