inspirationen

Jag tror alla som håller på med någon form av konst känner igen detta; inspirations-stopp. Jag har haft en period i två-tre månader nu när det inte har gått att att måla eller ens komma på något att måla. Så idag så smällde det bara till i huvudet, idé på idé och jag har till och med målat med "riktig färg" och jag är så glad :)

image5

Minde bra är det att jag är sjuk igen
, trodde först jag hade fått halsfluss igen men det vara bara "vanlig" förkylning som tur var.  Fast vet ni en sak? Det är skönt att inte vakna ensam.

Kommentarer
Postat av: Martin

Inspiration är som kärlek tror jag...när man börjar jaga är den förlorad, och när man gett upp så börjar man prata med den av en ren slump...

Inatt sover du inte ensam, älsklingen :)

Lev väl!

/Martin

2008-04-16 @ 14:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0