sjuk, igen...


och så var man sjuk igen och denna gången var det halsfluss för omväxlingens skull. vaknade upp och mådde skit, eller ja, mera skit än jag brukar göra så tidigt på morgonen. tog febern och hade 38.3 vilket är högt till och med för att vara mej. och så märker jag att jag inte kan svälja och direkt väller paniken upp "inte igen!" så nu sitter jag här, arg och sur för jag inte får gå till doktorn (haha, det måste vara första gången någonsin)

fast jag är mera ledsen, inget IKEA med martin idag och ingen vinkväll på fredag. hade ju verkligen sett fram emot det och bara för jag äntligen har ett liv så ska mina halsmandlar fucka-up sig och jag kan inte ens käka apelsin :/ haha, hjälp vad synd det är om mej :)

"känn min puls och ge natten åt fantasin"

Kommentarer
Postat av: Martin

Jo, de va synd att de inte blev nått IKEA idag (okej, trodde aldrig någonsin att jag skulle säga så haha)
Ta hand om dig nu, så blir du nog förvånad över hur fort sånt där kan gå över...:)

Saknar dig:)

Lev väl!

/Martin

2008-04-02 @ 12:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0