skräckupplevelse

jag ska berätta om min skräckupplevelse idag. ni kommer förmodligen skratta och håna mej, men jag lovar. jag trodde jag skulle dö av skräck eller hjärtattack eller någonting.

jag gick helt oskyldigt på hv-rättstorget när två duvor började gå bakom mej. jag blev skitskraj och började svänga av och öka farten. då delade de på sig och kom upp på varsinn sida av mej. så jag illnitar och vände roch går åt andra hållet och se följer efter men nu mera på vänster sida av mej. på höger sida ser jag en återvändsgränd och jag kom på att de förmodligen tänkte tränga in mej i ett hörn. jag gjorde en "u-sväng" och kom undan de små jävlarna. uch jag vart helt svettig och hade en puls på 190.

jag kanske bör nämna att jag är livrädd för fåglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0