tisdag-onsdag


Tisdag:
Tisdag var en bra dag, först målade jag ryska dockor hela bildlektionen. Sen var svenskan inte lika jobbig som den brukar vara. Sen så gick det åt helete på jobbet (mer än vanligt) men det gjorde det för alla andra med så jag var lika glad för det :) Sen kom Martin och hämtade mej på jobbet, det var kul. Först så fick alla träffa han som är nya(han är legend!) och sen så blev vi lite officiella. Haha, ingen vågade fråga ifall vi var ihop eller inte. Sen kom vi hem, jag bakade scones. Det blev riktigt gott, trots det typ bra var jag som åt^^

Onsdag:
Vaknade halv 6 av att Martin sparkas, så hela dagen var trött. Jag lyckades jobba ikapp matten (3 delkapitel på 50 min!) och sen fick jag spraya en till aliminiumplåt till Länsmuséet. En röd en. Gick hem till mej och umgicks med Martin (jag sov...) och sen gick vi och köpte glass och sen åkte han hem. Jag gick till friskis och tränade, tänkte jag skulle vara duktig och köra 30 min på monstermaskinen men sen började ju hockeyn så det slutade med att jag fick springa 20 min på löpbandet med så jag skulle kunna se :)

Kommentarer
Postat av: Martin

Hehe jo de va lite roligt faktiskt :D Föressten va dina scones jättegoda, men jag hade ju nyss ätit sötnos. Jag vet att de va lite klantigt när jag visste att jag skulle få mat, men vad skulle jag göra?:) Allt va ju stängt :(

Ledsen för sparken, de va inte meningen...puss :)Fast de e roligt o unmgås med dig, till och med när du sover...cityakuten har aldrig vart så bra innan. Älskar dig!

Lev väl!

/Martin

2008-04-11 @ 00:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0