skolstart

Sådär, nu var skolstarten här och så var det dags att åter igen traska in i de vanliga rutinerna med pusslandet med att få ihop skolan och jobbet och matin och vännerna och sen att se till att göra något utav helgen också. Ni som känner mej vet också om min höstdepression, hur nere jag blir så fort skolan börjar och hur jobbigt jag tycker det är. Men jag har bestämt mej för att just denna hösten så får det vara slut med det...
    Jag har fixat nya hemmagjorda framsidor på mina block som är superfina, jag ska köpa både väska och ett snyggt pennfack så fort jag har möjlighet. Jag ska sluta planera min fritid så hemskt och istället planera skolarbetet mer. Jag ska börja umgås med de som jag mår bra av och välja bort de som inte gör det, jag ska inte jobba ihjäl mej och jag ska börja träna. Helt enkelt så kommer jag ha fullt upp men på ett bra sätt. Ochj ag är övertygad om att denna hösten kommer bli den bästa någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0