helgen

jag är en supertrött människa som knappt kan ränka hur många tår jag har på vänsterfoten (typ 7?) men helgen har vart ganska okej men sjukt slitig. fredag var ju den bästa någonsin. jag drack kaffe och de förstörde ju hela dagen^^ på matten så ritade jag och Ia broar (reino s aju att vi skulle måla för att förstå bättre) vi gjorde en jättefin bilbor men sen kom vi på att om den är 70 cm bred så är det jävligt smala bilar som skulle köra där, så vi gjorde två till X) sen var det gympa och jag och Ia hade brottningsmatch. jag blev platt.

lördag var en trött dag, jag gick upp klockan åtta eftersom vi skulle lägga tak på utbyggnaden, och sen var vilddjuret där och sprang runt och gjorde så jag kröp runt på alla fyra i ett antal timmar. sen sov vi middag i 5-6 timmar :P eller jag, han sov väl 2?

söndag och jobb, skitkul fast ändå massor av depp. satt brevid simon som var jobbigt peppad och jag blev trött av att bara titta på han. men sen så lovade sebbe att gå på hardcore med mej. vilket är skitkul eftertsom ingen annan vill^^ depp var det efterom det var martins sista dag och det är jobbigt. tror inte han fattar att det är tack vare han man går dit ibland. men jag överlever men sen så smällde sebbe till med att hanockså ska sluta. vilken toppendag liksom^^

här har ni min helg gott folk :)

Kommentarer
Postat av: ia den som krossar petra på gympan

du kan är sötbarn!
lets plata people! ( btw broarna var fel ju . bilarna kunde inte köra på 70 CM bron :/ )
men de var finast .
vi är lätt bäst :D

2008-02-25 @ 22:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0