hemmadag

idag har jag verkligen mått åt helvete. haft så sjukt ont i huvudet i två dagar nu.
så jag beslöt mej för att vara hemma från skolan idag efterom jag tvivlar på att jag hade orkat mer än 10 min ändå. och tro det eller ej, jag mådde bättre framåt eftermiddagen och blev sådär jobbigt pepp. så jag städade och dammsög hela lägenheten, tvätta håret och gjorde mina individuella val. sen lärde jag mej hur man sätter upp håret i en äkta fransk knut, jag har lite för kort hår egentligen, men det låssas vi inte om.

jag har också haft mycket tid till att tänka idag, och jag har beslutat mej för att imorgon så börjar jag om helt och hållet. har mått så dåligt i ett par månader nu att det nästan är läskigt så imorgon då jävlar ;) ska börja träna (köper månadskort nu), äta nyttigt (nyttigare kanske :P), inte stressa och sen ska jag bli mera glad. vi får se hur jag lyckas.

dagens citat kommer från kapten röd:
"...med så mycket plast i kroppen att de går att panta..."

Kommentarer
Postat av: JB

Hej

Svara på dagens fråga

http://vastertorp.blogg.se/1204102555_undra_hur.html

2008-02-27 @ 19:46:21
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0