jobbat heldag

uch aldrig mer säger jag bara. jobbade 12-21 idag och jag känner mej som en död korv. åt helvete gick det också (12 fram till lunch, 16 st mellan 17-21) och hjälp vad seg och ofokuserad man blir efter ett tag. och inte blir det bättre av att jonas flyger runt i lokalen och ser jätteglad ut när man själv är färdig att gå i graven. just nu är jag lite pepp på pokerkväll igen, det var sjukt trevligt och jag behöver det nu.

visste ni att du kommer ihåg 15 % mer av de känslosamma ord som du hör om de viskas i ditt vänstra öra? så nu vet ni vad ni ska göra om ni vill att jag kommer ihåg något trots mitt fiskminne^^

nej nu ska jag förpassa mej till sängen och ta igen de timmars sportlovs-slappande jag missade idag...

Kommentarer
Postat av: Martin

Men Petra, vi hade ju den här disskutionen i onsdag ;) Du, ne inte ens du :) kan prestera 200% i 8 timmar...det går inte, du e ju ingen robot (tack och lov) Bra kämpat!

Lev väl!

/Martin

2008-02-13 @ 01:31:53
Postat av: Linnea i Göteborg

Petra, jag saknar dig!

2008-02-14 @ 13:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0