lördag

har ni tänkt på hur sjukt skönt det är att bara absolut göra ingenting en hel helg?
måste faktiskt erkänna att det var riktigt trevligt att bara sitta med familjen, käka god mat och titta på någon plastig romantisk komedi. måste ju erkänna också att jag hatar sådana filmer. men ändå, ni som känner mej vet hur svårt jag tycker det är att vara ensam och därför tycker jag det är skönt att varva helgerna i jönköping med de lugna hemmakvällarna med mamma och pappa.

snart så ska jag förmodligen starta upp min egen modeblogg. har samlat material i över 3 månader nu så snart måste jag ta tag i kragen. inte för jag klär mej speciellt snyggt men jag hoppas att insperera andra...

jag tror jag skulle kunna offra stortån för att träffa dej snart igen...


Kommentarer
Postat av: Martin

Jo, visst e de gött o bara ta de lugnt ibland...och är det nån som verkligen förtjänar det så är det väll du, fröken "Tusen järn i elden" ;):)

Lev väl!

/Martin

2008-02-09 @ 20:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0