måndagen

måndag igen då. det är sjukt vad trött man blir av att bara veta man har hela 4 dagar kvar innan helg. men idag var inte farligt, hade akvarellmålning HELA dagen och det är inte helt fel att inte ha konsthistoria :) sen kom martin och snackade skit hela dagen ;) vi snackade om nötter ^^ hahah. (internt) det var iaf sjukt trevligt. precis som alltid :)

men har ni tänkt hur sjukt mycket man kan irritera sig på småsaker? haha. stog och tänkte på det när jag stog vid övergångsstället utanför mej. och de helvetes-lysen ticka i otakt. jag höll på att dö av irritaion. sen fortsatte tanken hemma. tänk vad mycket energi jag lägger varje dag på att irritera mig på sånt^^ sen blev jag trött på att tänka ...

fick också tillbaka bilderna som patrik tog på mej. de blev hyfsade-->


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag vet! sjukt vad det är lätt att irritera sig på småsaker!!

men det är ju typ småsakerna man irriterar sig mest på, större saker blir man bara arg eller matt på.

2008-02-28 @ 16:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0