melodifestival, syjunta och ikea

måste bara kommentera gårdagens melodifestival litegrann. haha de i min familj börjar tröttna på mina åsikter så nu är det eran tur. ibland undrar man ju vad sjutton svenska folket tänker med? christer sjögren och amy diamond? jag kunde ju inte ens sitta kvar och lyssna på "I love Europe" utan jag gick ut i köket och diskade (!) och "amy", hon är väl typ 12 och enligt mej har hon ingen röst. Haha men men, det är sådana dagar man är stolt över att inte vara helt svensk iaf... Björn Gustavsson och Look´gjorde ju kvällen inte helt misslyckad. 

tvingades också att sy ihop min tröja som lyckats gå sönder i kragen efter en användning och tvätt. haha, min finmotorik är ju inte det bästa och man kan ju lugnt säga att det är tur att den var sönder i nacken^^ har också suttit på ikeas hemsida halva dagen och letat grejjor till min lägenhet. det kommer bli "tusen och en natt" tema i sovrummet. så nu letar jag en såndära gammeldags ljuskrona, någon som vet vart jag kan hitta det till ett hyfsat pris?

i kväll blire gränna :)

Björn Gustavsson: När all oro e som bortblåst o försvunnen, när simba återvänder i lejonkungen.

Kommentarer
Postat av: Martin

Haha, jo jag måste också beskänna synden att jag också tittade på melodifestivalen. Fast jag lyssade inte på bidragen (Då åkte hörlurarna med Lasse fram :) ) utan jag satt bara o väntade på den enormt sköna pausunderhållningen. Och den var faktiskt grymt bra :)

Lev väl!

/Martin

2008-02-10 @ 20:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0