monday morning

monday morning

satt och lekte lite med kameran och detta blev resultatet. inget vackert men man ska ändå inte underskatta uttråkad-kreaktiviteten. det är oftast det som blir bäst i slutändan. annars är det inte mycket jag har på hjärtat idag, dagen har mest bestått av film, mysbyxor och självplågeri i form av träning^^ nu måste jag sova om jag ska ens orka ta mej till jobbet och jobba heltid imorgon :O

dagens citat blir ett lasse, en av de få jag tycker om (och för att göra martin glad):
Det vankas höst och Du får ofelbart nåt underligt i Din blick
Det är så lätt att genomskåda Dina spel och Dina trick
Nu faller mörkret över stan, och Du går runt och sparkar löv;
som att vinka åt en blind och som att skrika åt en döv
- en svår och jobbig grej/Lars Winnerbäck


Kommentarer
Postat av: Martin

Haha jo nog blev jag glad alltid :) Nu måste jag ju lyssna på den låten bara för det ;)

Lev väl!

/Martin

2008-02-12 @ 00:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0