nu vare lov igen...

åh nu var det lov igen och tack och lov för det (haha :P)
hade engelska prov idag. gick nog bra trots jag inte orkade plugga något igår. satt uppe och snackade på msn halva natten ju :D

sen var det svenska och vi håller på med retorik-arguemtation. skitsvårt är det. jag ska prata om om man ska få ha slöja på sig i skolan eller inte. det enda problemet är att jag inte vet vad jag står i frågan själv. jag tycker slöja är okej men burka inte är det och då säger jag emot mig själv. haha krångligt det där blev.

smet från gympan idag. vi hade medel-pass och jag skulle egentligen ut och gå enligt doktorns ordination och det slutade med att jag tog en proenad... hem. haha snacka om lättpåverkad lärare :)

Inga smarta ord från någon idag, jag orkar inte :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0