onsdag, torsdag

onsdagen flöt på fint ju, kinamat, ett snabbt läkarbesök som jag trots allt överlevde (hämtade bara recept) men ändå jobbigt för mej och mys på kvällen :) torsdagen däremot var ju mindre lyckad. det började med min extremt tidiga tvättid (0600-1000) och jag tvingades gå upp mitt i natten eller något. Sedan har jag gått runt och kännt mej konstig hela dagen. Tror jag har feber och mått sjukt illa, men trots det så satte jag på mej "glada masken" och gick till jobbet och gick sen hem en timme senare totalt slutkörd och gråtfärdig.

Jag trodde först det var pencillinet men kom sen på att det var något annat som strulade. Får försöka fixa det och se till att må bra tills på söndag. Hade vart skönt att bara kunna må bra igen, fysiskt menar jag denna gången. Det var ett tag sen, har haft feber till och ifrån i flera månader nu, och hjärnskakningar och pencillin hit och dit.

Det är ju alla hjärtans dag idag, en av de mer vettiga högtiderna enligt mej. Bättre att fira kärleken än en gud eller dylikt. Kärlik exixterar ju oavsätt religion, om man är liten eller stor och överallt i världen. Så ge dej en stor all hjärtans kram från mej, jag vet du är värd det :D


Kommentarer
Postat av: Martin

Jo, du är bra på att hålla masken ibland, jag som tyckte du såg piggare ut än vanligt dag...

Men håller med helt och hållet, kärleken tål att firas, egentligen varje dag :) Fast det är skönt att den fått sin egen högtidsdag endå!"When the power of love overcomes the love of power, we can have true peace"-Jimi Hendrix

Hoppas att du piggnar till lite, annars får jag väll ta till mitt hemliga vapen (Fröken Tanglewood) för att pigga upp lite. Vem vet, det kan funka...

Hoppas vi syns på söndag, vore verkligen jättekul!

Lev väl!

/Martin

2008-02-14 @ 23:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0