onsdag

i vanliga fall måste jag erkänna att jag hatar onsdagar. mitt i veckan och man vet att det är torsdag och fredag kvar innan man får vara ledig igen. men denna onsdagen var faktiskt bra :) det började med att reino och matten som vanligtvis är sjukt jobbig slutade 20 min tidigare.
sen så var dansen rolig. för första gången! vi dansade afrikansk dans och sedan lite jazz. mycket vicka på höfter och bröst och det var hur kul som helst. tror jag ska ändra uppfattning om danslektionerna!
sen på sista lektionen så var vi utan lärare större delen av lekionen och tur var väl det eftersom jag fortfarande är ledsen över det som hände igår. försöker vara arg men det går inte så bra.

idag har det kännts lite bättre faktiskt. jag har inte sovit någonting men skolan och annas sjukt positiva humör (hon är kär gott folk!) och fikan med jesper har gjort så jag mår bättre. men fortfarande så är det jättejobbigt att vara ensam, då kommer alla negativa tankar fram och jag mår sämre. är på gränsen till deprimerad och jag klarar inte av det. jag ska vara glad ju liksom? Vet inte vad jg ska göra för jag orkar snart inte mer.

visar min vårsalongsbild nu när den är klar så får ni bedömma själva om den är så hemsk som de tyckte. den är gjord på akvarellpapper och jag har använt akvarellfärger, bläck, tusch och pastellkrita.

Kommentarer
Postat av: Martin

Gött att du har haft en bra dag! Du vet att jag tycker du förtjänar det. Nog är det alltid jobbigast att vara ledsen när man är ensam, hoppas att mitt sällskap på söndag kan göra det åtminstone lite mindre jävlig :)

Jag tycker bilden är vacker. Som jag sagt innan så är ju fördelen med konst/musik att det inte finns några rätt eller fel. So screw dina puckade bildlärare!

/Martin

2008-02-20 @ 22:42:15
Postat av: sebbe

grym bild!:)

2008-02-21 @ 00:43:41
Postat av: Sebastian!

Klockren bild ju! Du har talang tjejen; skit i vad dina lärare säger!:P

2008-02-25 @ 22:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0