på väg...

martin sa att jag ser ut att må bättre nu och efter mycket fundering så tror jag att det vänder nu. hjärnskakningen börjar ge med sig och psykiskt går det frammåt :) för första gången sens hjärnskaknings-skridsko-dagen så orkar jag le och vara glad med hela kroppen (trots min killer-träningsvärk) synd bara att det ska gå så åt helvete på jobbet nu...

så idag är petra lycklig. kanske inte helt men tillräckligt så idag är jag snäll så vill ni vara sociala är det rätt dag :D

dagens citat kommer från Pex Tufvesson:
Allt som jag vill är att din hjärna står still för en dum, ful, korkad men skön patetisk sång om kärlek.

Kommentarer
Postat av: Martin

Kunde inte hjälpa det, men kunde bara tänka på en sak när jag läste. En sång av Mikael Wiehe

"Nu blir det bättre
nu blir det bra.
Och allt vi drömde om i natten ska bli av.

Nu blir det bättre
nu blir det fint!
Och det finns inget som kan hejda våra liv"

Lyssna på den nån gång, man blir faktiskt glad av den låten.

-Mikael Wiehe- Nu blir det bättre

Lev väl!

/Martin

2008-02-06 @ 22:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0