torsdag i kvadrat

idag har jag vart rikitgt duktig :) haha,tränade på friskis klockan 9 (!) till halv 11 med anna. jag kan lugnt säga att jag vart helt slut. fast nu har jag bara den lama datorkunskapen kvar ("såhär gör man fetstil i word") sen är det lunch och sen är det sista torsdagsfikat med anna. kommer bli skitjobbigt på torsdagar sen när man inte har frivillig historia längre. sen engelska också iof men jag överlever nog.

fick reda på en ledsen sak igår, det tog nog mer på mig än vad jag vill erkänna. men det blir nog bra ändå. hoppas jag. ingenting jag tänker berätta om här men jag tror att ni förstår. 

jag vet jag borde skriva om viktiga och smarta åsikter och visa att jag inte är helt väck i huvudet men just nu är hela jag uppochner och jag orkar inte tänka på något vikitgt. haha kommer la en smart åsikt framöver hoppas jag.

Dagens citat kommer från Walter Winchell:
En riktig vän är den som kommer när alla andra går.

take care

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag går inte, det lovar jag...

Lev väl!

/Martin

2008-02-07 @ 22:19:01
Postat av: Martin

Jo, litegrann...men vill du veta vad det konstigaste är? Jo att om man andas in i ett hål så får man en ton, och om man andas ut i samma hål så får man en annan *förvirrad*

/Martin

2008-02-08 @ 12:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0