torsdag- igen

och nu var det torsdag igen. jag tycker alltid att det är torsdag eller tisdag, de andra dagarna bara flyger förbi i farten. jag och anna var duktiga och gick och tränade innan skolan. jag lär ju ha dödens träningsvärk imorgon. 

vi träffade sandas gympalärare i bastun och han verkade asbra, det är nästan pinsamt att erkänna som den träningsnarkoman jag är att jag HATAR gympan. men det är bara det att det är ingen förutom typ 4 st i klassen som engagerar sig och då orkar man inte vara den hurtiga männinskan som ska få igång dem. det är typ som grupptryck fast tvärtom och det är minst lika jobbigt.

skulle ju börja om idag och det funkar sjukt bra. jag mår bättre än någonsin. trots jag är megaförkyld, snorar och har ingen röst så finns leendet där ändå och jag tror inte det är något som kan förstöra min dag idag :) jag tog vårjackan trots den är alldeles för stor, bara därför det var en vårjacka. solen skiner och jag har skaffat kort på friskis. mina nya hudvårds grejjer funkar över förväntan och det bara bubblar som kolsyrad dricka i hela kroppen. akta er jönköping, petra har vårkänslor!

nu är det bara att sitta igenom datorkunskapen, sen lunch-historia-engelska och sen ska jag jobba och sälja till hela jävla världen.  

Kommentarer
Postat av: Martin

Ja visst e de grymt!

Vi har världen härligaste vårdag i jönköping!

Länge leve våren! Martin är också lycklig idag :)

Lev väl!

/Martin

2008-02-28 @ 17:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0