vår

skola idag igen efter lovet. kan ju inte påstå jag var sådär överdrivet pepp men man får ta det för vad det är ju :) var ganska okej ändå. på bild och form målade vi i akvarell, som jag faktiskt måste erkänna att jag börjar tycka om. och vet ni vad det bästa är? jag målade inte ETT enda träd! sen var det konsthistoria och en jättelång (!) föreläsning som ändå var ganska intressant. och efter det så följde anna med mej hem och vi åt fruktsallad :)

jag måste bara få prata ut om mina känslor. mina vårkänslor. den där pysande, bubblande känslan som bara skriker i kroppen och tvingar en att hoppa runt och vara superglad hela tiden. den känslan att kunna gå till ICA utan jacka (och ändå inte frysa ihjäl) och kunna använda vårskor. att vara sådär härligt kär på allt och alla och att hitta tussilago vid sjön. idag är första dagen på våren. för det har jag bestämt.

och idag ska jag avsluta med att säga. grattis gumman till modelljobbet anna :D

Kommentarer
Postat av: Martin

ja, kan inte annat än att hålla med...idag och igår va jag lycklig...på riktigt...och det är första gången på mycket länge.

Solen i ögonen är underskattat :)

Lev väl!

/Martin

2008-02-18 @ 17:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0