vardagshjältar

jag har alltid velat vara någon annan, en mycket bättre, snyggare och vackrare verision av mej själv. jag har haft mina vardagshjältar som jag har sett upp till och velat vara som. men nu har ordet "hjälte" fått en ny innebörd för mig. mina nya vardagshjältar är de människor som gör min dag. oavsett hur den började.

mina hjältar är de som vågar vara sig själv och som vågar må bra när ingen annan gör det. de som kan få mej att le trots jag bara vill gråta. och de som jag ser upp till. bara för de är de mest underbara människorna i min värld.

så detta inlägg är tillägnat de människor som gör något bra för någon annan, bara för mina vardagshjältar är bättre än dina ;)

Kommentarer
Postat av: Martin

Skrev ett inlägg om vardagshjältar för ett tag sen, innan jag lärde känna dig.

Du är den nyaste av mina vardagshjältar, och det förtjänar du att veta :)

Lev väl!

/Martin

2008-02-29 @ 10:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0