äntligen semester

Nu börjar min två veckor långa semester, gissa om jag längtat eller? Den senaste veckan har vart en riktig plåga rent ut sagt. Telefonförsäljare på heltid passar inte mej helt enkelt. Jag klarar inte av pressen. 

Jag och Martin var på bröllop i lördags. Det finns inget vackrare än bröllop, man blir sådär löjligt varm i kroppen och alla är så fina. Bruden var otroligt vacker i sin limegröna/vita klänning. Fast jag känner mej sådär jobbigt tråkig och präktig för jag helt enkelt inte orkade dricka, danska och vara glad hela kvällen. Ni vet när man känner sig som en belastning? Uch, jag måste lära mej släppa loss alla tvivlel där inne och bara hängas på. 

Nu ska jag placera mig i soffan och bara titta på TV och börja mitt "inte göra någonting förens på fredag" 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0