slutkörd

Kollade igenom alla gamla inlägg i morse, såg attt jag hade skrivit att jag aldrig mer skulle jobba heltid på WeCall. Det var ganska smart sagt, för jag är helt slutkörd. Mer mentalt än fysiskt men ändå. Det har gått bra för mej två dagar i rad nu (28&26) men idag lyckades jag bara få iväg 17 st, och jag känner mej som skit. Frågan är om man är sämre och man först vart bättre eller om det inte är någon jättemiss att bli sämre sen för man han kunnat?

Fast jag fick ett gott skratt idag iaf, när jag kom hem efter ha sovit hos Martin (tack för biljetten älskling) och så öppnde jag porten och rakt framför mej sitter det en duva, helt utmattad och ihopkrupen. Han hade vart inlåst där en igår och ingen hade fått ut honom.

Nu ska jag iaf gå och köpa lite frukt, och sen blir det matlagning, städning och förhoppningsvis ska jag hinna med Projekt Runway innan jag somnar för att gå upp imorgon och brottas med en liknanade dag igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0