Dåtid, nutid, framtid

För fem år sedan... så gick jag i femman, mådde dåligt och var med min enda riktiga (dåvarande) kompis Josephine
För tre år sedan... nervös inför sjuan, hade min låne-pålle Elfrid och var förlorad i mej själv
För ett år sedan... var jag alternativ, längtade till gymnasiet och hade mitt sämsta förhållade någonsin
För tre månader sedan... första månaden med martin vilket innebar totalt luckorus
Igår... jobbade och städade jag som en idiot
Imorgon... ska jag städa klart lägenheten, jobba 3 timmar sen åka hem till ön med martin
Om ett år... har jag förhoppningsvis överlevt tvåan, vart på hultsfred och kommit igång med målande oredentligt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0