göteborg

Hemkommen från Göteborg, skönt att vara med familjen ett tag. Man blir så sjukt ensam när man bor hemifrån ibland. Som nu, jag saknar min älskling. Det är ledsamt. Men Göteborg var bra, jag fick pengar av mamma för att köpa pärlor ifrån. Fast jag hittade inte så mycket så jag ska gå ner och kolla på Westers imorgon. Jag köpte också kläder till sommaren idag. Så ny har jag allt jag behöver!

Det är inte långt kvar tills Arvika nu, jag börjar bli nervös. Eller jag är mer förväntansfull än nervös men ändå massa nervös, det är så mycket som kan gå fel. Men också som kan gå rätt. Jag vet inte, det är något som gör mej nervös.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vaddå Göteborg?

Petra, varför sa du inte till mig? :O

2008-07-01 @ 22:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0