jag är elak

Jo, som rubriken lyder kan jag vara en riktig elak människa. När jag mår dåligt (läs; har migrän) eller om jag är ovanligt trött förvandlas hela jag till en elak, hemsk människa som bara skadar sin omgivning. Lite som hulken när han blir arg. Och uch vad dåligt samvete jag får, speciellt när jag vart arg på martin för han inte gjort någonting, ibland är jag världens sämsta flickvän. Det är bara att sitta och gråta och hoppas att han tycker om mej ändå, när mina sms inte går fram. Jag försöker verkligen att bita ihop och vara glad även om jag mår sämst men jag klarar inte alltid det. Han gör mej ju så lycklig, jag blir överlycklig att han ens tänker tanken på att vara ihop med mej. Det är synd att jag inte kan vara den perfekta flickvän han ska ha bara.

(och detta är absolut inget "tyck synd om mej inlägg" för det är inte synd om mej någonstans)

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Så känner nog alla någon gång... Vet själv hur de är :p

2008-06-22 @ 14:32:20
Postat av: Martin

Sällan sötnos, du är bästast på jorden!



och därmed pasta :D



Love



//M



PS: Snart är det kärlek i skogen ;)

2008-06-26 @ 17:22:09
URL: http://communisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0