närmaste framtiden

Efter en sjukt trevlig dag igår med Martin och hans umgängeskrets så sitter man här nu igen, trött och sur för jag är tvungen att tvätta på en lördagskväll medans min älskade pojkvän får leva rövare som han vill. Men men man får göra det till vad det är och jag tänkte ta hand om mej själv litegrann. Tänkte börja med att diska efterom det är så förbannat tråkigt, hänga in tvätten när den är klar, ge mej ut runt munksjön och sedan ligga i badet testen av kvällen tilsammans med min nya bok; Nätokraterna av Alexander Bard och Jan Söderqvist. Den verkar rikigt, riktigt bra. "Vad händer i framtiden när kapitalismen kollapsar och så gör även nationalstaten. Ett nytt elektroniskt klassystem bildas."

Imorgon och på måndag så är jag i göteborg med min familj och på onsdag åker jag till Arvikafestivalen, åh vad jag längtar. Det är helt sjukt. Jag är skitnervös och jätteförväntansfull och allt på en gång, det kommer bli riktigt spännande.

Kommentarer
Postat av: Martin

Älskade sötaste sötnos...ikväll saknar jag dig jättemycket, mer än vanligt faktiskt. Hade ingen aning om att en 90-säng kunde kännas så stor och tom. Älskar dig gumman.



Ha de underbart i göteborg, sen drar vi till arvika! :D



Älskar dig!



//M

2008-06-29 @ 03:26:07
URL: http://communisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0