ön



Jag var på Visingsö hela helgen. Riktigt skönt att bara inte göra någonting.
Jag åkte båt med Martin, fiskebåt. Det var riktigt mysigt att bara sitta och hålla om honom medans pappa hoppade i vågor och jag blev sjösjuk. Fast man kände att det brännde på ganska rejält. Jag måste nog också lära mej ta med maj kameran också känner jag. Det var en sak man ville föreviga.

MIndre skönt var dock min och Martins matförgiftning (?). Vi satt i varsitt hörn och vart gröna i ansiktet. Jag kom hem på söndagen, orkade inte jobba men sent på eftermiddagen så mådde jag lite bättre, så jag gick och köpte lite vindruvor och tog min bok (Paksernion bok nr 2) och satte mej i en park. Perfekt avslut på en nästan perfekt helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0