skolavslutning


Igår var det skolavslutning, årets skönaste dag! Jag sov hos Martin på morgonen eftersom vi äntligen trodde att han skulle ha blivit frisk, men så var inte fallet utan på torsdagmorgonen fick jag ligga och hålla om min älskade sjukling igen.

Men jag åkte i allafall till skolan, avslutning och sen gick jag hem och sov igen lite efterom jag hade svårt att somna när Martin pratade om sina sjöodjur i sömnen. Jag åt middag med pappa, gick till myrorna och sen jobbade jag. En såndär tråkig dag som ingen vill veta något om ;)

Kommentarer
Postat av: Hannah A

skolavslutning , håller med det är årets mest underbara dag !

2008-06-15 @ 21:24:57
URL: http://do0ris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0