smyckestillverkare?

Som de flesta säkert vet så älskar jag att göra smycken och det senaste taget har jag funderat på att lägga upp lite av det jag gör till försäljning. Billiga, handgjorda och unika smycken där alla pengar kommer gå till nytt material till nya smycken helt enkelt. Icke vinstgivande företag med andra ord.

Det kommer eventuellt finnas armband, halsband, öronhängen, broscher, hårspännen, väsksmycken och eventuellt en avdelning med second-hand smycken och kläder. Och så bara ett smycke i varje design som görs så alla blir helt unika. 

Vad tycker ni? Bra? Dåligt? Annan idé? 



Kommentarer
Postat av: Hannah A

åhh det låter som en super idé . älskar smycken i alla dess like! Super . klart du ska göra det!

2008-06-19 @ 22:09:48
URL: http://do0ris.blogg.se/
Postat av: ia

Bara coolt! gört! jag älskar din pärlot ju :) du är bra bättre bäst <3

2008-06-20 @ 12:43:38
Postat av: annapanna

hade samma tanke själv hihi!

2008-06-20 @ 20:06:02
Postat av: Jimmy

Ja, gör det för fan ;D Varför inte liksom?

2008-06-22 @ 14:30:42
URL: http://jimmymellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0