de senaste dagarna

de senaste dagarna har vart en kamp för mej. jag har brottats med känslor från gamla tider som jag trodde jag hade lagt bakom mej. jag skulle ljuga om jag sa att det inte har vart svårt för det har vart ett rent helvete. men det är sluet som räknas och nu vet jag hur jag ska hantera saker utan att gå under själv på köpet.

Men det finns bra saker också! jag är frisk eller nästan, har fortfarande lite feber och ont överallt men jag är frisk egentligen! Men det är skönt att må bra igen, jag var så lycklig igår. Ett konstant glädjerus från första till sista minuten av igår.

Kommentarer
Postat av: Martin

Skönt att du mår bättre...hälsa sitter i själen kära vän, inte i kroppen :) Jag kommer sakna dig i helgen!

Lev väl!

/Martin

2008-03-14 @ 10:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0