duktigt

idag har jag vart sådär sjukt överdrivet jobbigt glad. och det gör ont att le. har sådan hemsk träningvärk i revbenen (?) men dagen har vart bra. ia blev superglad för pärlorna och anna gör bara mej ännu mera frammåt och uppåt. svenska provet gick skitbra, trots det känndes lite konstigt att sitta och resonera allvarligt varflr Sophia skulle välja Mappe istället för Svante eftersom den sistnämnde sov igenom stormen...

Jobbet gick skitbra också. Trots Jonas kallade mej en liten fis (moralsänkning jonas!) och att viktor övertalade mej att jobba långfredagen med. Han lovade att laga frukost och vem kan inte motstå det? sen satte jag nytt manuellt rekord (igen (A) med hela 17 otroligt snygga odrar :) Fick till och med beröm av veteranen Andreas och det är jag stolt över, det är som om påven hade kommit och hälsat på och tyckt jag sålde ljudböcker bra.

imorgon blir också bra, om man tar bort historia provet...

Kommentarer
Postat av: iaärettmonster

PÄRLORNA ÄR FINAST!
nästan lika fina som du ::

2008-03-19 @ 21:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0