fredag-lördag


har minst sagt vart en händelserik helg.


fredagen började med en frukost med syster, sen gick vi till friskis och tränade litegrann. syrran ville se hur det gick till på ett rikitgt gym. efter det så gick vi lite nere på stan efterom vi bara gjorde A6 igår. det blev en sjal, en randig body och en jättefin lila tunika för mej. sen åt vi lunch och vi vandrade he mtill mej igen. efter det kom mamma och gav mej mina byxor jag hade beställt (passade inte) och systern åkte hem. kort efter det dök martin upp och vi hade "förfest", haha, skitsnacka i soffan som vanligt då. vid 8 tiden mötte vi upp sebastian på juneporten och begav oss upp till joanna (som har en söt katt som flörtar med sebastian)

det kom en hel massa folk och sen drog vi till nellys lägenhet istället eftersom hon både har en ljudanläggning och bra msuik, vilket saknades hos joanna. kvällen bjöd på en hel del godbitar; joanna sjunger som en äka gud, sebastians strippshow och jordgubbs-vattenpipa? jag drog hem vid 2 tiden ungefär och martin sov hos mej.

lördagen har flutit på utan att jag har gjort någonting. jag åkte hem till ön eftersom imorgon så ska jag till systern och fira theos två års-dag :) 

dagens citat; "alla ni elaka killar kan bara ta och strypa er själva" - läst i sofis mode. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0