idag - fredag

Idag har det vart en helt skön dag. kanske svenskaprovet som jag satt uppe halva natten för inte var det mest roliga jag gjort men resten var helskönt :) men detta inlägget är faktiskt tillägnat en person som betyder massor för mej och hon får alltid mej att skratta och må bra. Ia är dagens person!

Det är aldrig en lugn stund med henne, jag fick en jättefin teckning i min mattebok (ska visa den när jag kommer hem) och hennes sjukt sköna kommentarer;
Ia:        REINOR!
Reino: Hahah, det finns faktiskt de som tror jag heter Reinor...
Ia:        *Asgrav* sen viskar; vad heter han då?

Fast dagens absoluta höjdpunkt var när vi lyckades lura i Ludde att Gustav var pappaledig och var tvungen att ta hand om barnet varannan fredag och det var därför han inte var på lektionen. Och han gick på det, på allvar. Har nog aldrig skrattat så mycket innombords som jag gjorde den lektionen.

DU är det absolut bästa din busunge <3

Kommentarer
Postat av: ia

haha jag satt och asg när jag läst det xD
BHA
PETRA JAG TYCKER SÅ HIMLANS MYCKET OM DIG
du är världens starkaste mysigaste lilla flicka!
ta hand om dig mitt hjärta !

2008-03-16 @ 21:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0