mysdag med syster

idag kom min syster hem till mej för vi skulle ha mystorsdag. först åkte vi till A6 med mamma och så hittade vi syster nummer 2 där med hennes barn och vi käkade mat. sen så shoppade vi. jag köpte en bomberjacka och ett randigt linne och jag provade typ 900 klänningar som alla såg ut som tält.

på kvällen blev det bio, meet the spartans, en helt sjuk film som man trodde skulle vara riktigt dålig efter man sett början men som man tillslut bara satt och garvade åt. allra bästa var battlet. sen efter det så kröp vi ner i soffan hemma hos mej och kollade på kustbevakningen (?) och kitchen nightmares (jag älskar verkligen det programmet, haha. det är så äckligt att det blir intressant). sen så somnade vi :)

en helt underbar dag med älskade syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0