nästa veckas to-do

tänkte ni skulle få ta del av vad som händer i mitt liv nästa vecka för jag har nämligen vart så duktig att jag planerat. det ni!

måndag: Träna på Friskis, Träffa Jesper, Plugga
tisdag: Jobba, Plugga Histora + Engelska, Gå en snabbis på stan
onsdag: Träna på friskis, Träffa syster min, Konsert (martin uppträder-kom folket)
torsdag: Morgon-Plugga, Jobba, Träna på friskis
fredag: - Här är det öppet för förslag -
lördag: Officiell slappardag, alltså spenderas framför TV.n eller i badet, ska plugga på historian med
söndag: Träna på friskis, Jobba


Kommentarer
Postat av: Martin

låter som en go vecka för din del :) Jag e nervös ;)

Lev väl!

/Martin

2008-03-09 @ 11:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0