om stil och kläder

På senare tiden har jag och min stil gjort en helomvändning, från enbart svart och mörkgrått till typ alla världens färger. Jag äger en rosa kofta :O På ett sätt känns det skönt. Att inte alltid vara den "mörka pricken" bland alla andra färgglada och positiva människor, men på ett sätt så är det lite små läskigt. Helt plötsligt är jag rädd att bli sedd som en "bitch" och att alla ska tro jag är en av alla de andra, bara för jag klär mej som alla andra. För innan var det precis det motsatta, jag hade allting som ingen annan hade på sig. Jag är mitt inne i en omvanligsfas och jag är både spänd och nervös för hur jag kommer sluta.  Och ännu mera läskigt är det att det faktiskt spelar roll för både för mej och för andra!

Kommentarer
Postat av: Martin

kanske är det ännu starkare att se ut som alla andra, men endå våga vara annorlunda?

Lev väl!

/Martin

2008-03-04 @ 22:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0