onsdag

idag har det vart den bra dag. historia provet gick riktigt bra, skrev hela 12 (!) sidor och jag är sjukt stolt över mig själv. haha, det visade sig att min känsla för vad som kom på provet var rätt och jag slapp jobbiga misstag (jag hade pluggat på; feodalism, andra värlskriget och ryska revolutionen och det var det som dök upp på provet). det enda som vart riktigt svårt var tidslinjen, hur omöjligt är de tändå inte att veta när tvåkammarättsgejjn infördes i sverige?

efter skolan så trillade martin ner i min soffa efter han terroriserat min glasruta med isbitar. alltid lika skönt att bara snacka skit ett par timmar och han kan man ju verkligen prata med allt om (det är fortfarande inte kul martin!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0