petra goes to denmark

jag blev upptvingad mitt i natten och itryckt frukost och bländad av den sjukt starka lampan i köket (dimmer någon?) sen påklädd och sminkad och intryckt längst bak i en minibuss. sen somnade jag.

vaknar av att vi är i ljungby på deras "rastplats" och det var dax för den traditionella frukost-ätningen. klockan var väl 8 eller något och jag kan ju inte mera än påstå att jag var trött. fick frukost nummer 2: hamburgerbröd med philadelphia och avokado och sen blev man intryckt i bilen igen. 5 minuter senare sover jag.

vaknar av att alla är sjukt uppspelta över att vi prickade färjan exakt. vi går på och jag köper den årliga mjölkchokladen och luktar på parfym. sen åker vi i land och direkt så bär det av för att köpa sprit ;) jag hittar lite bacardi och smått och gott. lite vin också. sen ner på stan, äta på ett "böf hus" och bli jättemätt sen springa och köpa kläder och sen är det båt igen. köper parfym, 100 ml Calvin Klein in2u her och blir jättenöjd för en var läskigt billig. sen är det hemresa och jag sover hela tiden, precis som alltid när jag åker bil. får jätteont i ryggen och nacken eftersom jag i princip ligger dubbelvikt^^ sen a6, träffade jesper och sen somnade jag väl vid halv 11 eller något :) tänk vad trött man blir av att inte göra någonting ;)

så vad har vi lärt oss idag?
nummer ett: inte sova dubbelvikt i bilar, det gör ont
nummer två: men försök inte hålla dej vaken, det går inte ändå
nummer tre: parfym är billigt och bra på båtar
nummer fyra: men det rekomenderas att veta vilken man ska ha innan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0