sjuk

idag är det synd om mej.
Har lyckats dra på mej en jätteförkylning. Med feber, hosta och hela kitet. Har dessutom lyckats tappa rösten helt, det var inte helt enkelt och förklara vilken hosmedecin jag ville ha på apoteket. De skrattade nog ganska gott åt mej efter jag gått. Men när jag är såhär sjuk så går typ hela världen under och det är JÄTTEsynd om mej. Hatar verkligen att vara förkyld, jobbigt att inte kunna andas och sen så känner man sig så ofräsh. Men nu ska jag krypa ner i soffan under en filt och med lite glass (A)

uppdate:
åker till visingsö, och precis som de som försökt så är det onödigt att ringa mej efterom jag inte kan prata ändå. så förlåt om jag klickar av er :(

Kommentarer
Postat av: Martin

Usch...förskylningar är hemska.

Men du vet vad Dr Martin brukar säga: Glass, skön musik och lite jägermeister :D

Lev väl!

/Martin

2008-03-03 @ 20:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0