sommaren

nu har jag ett rejält sug efter sommaren, med alla söta kläder och att få springa runt i klänning och bara ben. kanske blir arvika (om jag får följa med fortfarande...) blir en hel del jobb, massa lek med vänner såklart. detta sug efter sommaren orsakades av ett snabbt besök på ellos hemsida där jag hittade 2 plagg som orskadade maniskt ha-begär hos mej, känns som om en beställning börjar bli aktuell (A) frågan är om jag passar i dem? inte rikitgt vad jag brukar ha men man kanske kan inbilla sig?

 

men nu hinner jag inte skriva så mycket mer. jag bakar bröd!

 

Kommentarer
Postat av: Martin

Va du oroar dig för om du får följa me eller inte :) vi räknar ju me dig ;)

Lev väl!

/Martin

2008-03-11 @ 18:40:05
Postat av: anna j

den klänningen var ju totalt gourgous!!!!!

2008-03-12 @ 14:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0