söndag

Har vart en skön söndag.
kanske inte att gå upp typ mitt i natten men sen när man väl var i stan så var det inte helt fel någonstans. Gick och tränade med min fina Anna, vi var megaduktiga och tränade kondition och benen (kan ju tala om att det var synd om mitt sträckta hamstring)  och sen gick vi och lunchade på claras. Drack aftereight kaffe och tyckte om det :O Det var så sjukt skönt att bara prata om allt och ingenting, speciellt eftersom de sista dagarna har vart lite ostadiga. Men jag mår bra nu, går inte göra annat med henne.

Sen gick jag och jobbade (efter typ 3 timmars fika)  och lyckades slå nytt rekord på det manuella. jag är glad :)

Dagens citat från en nära vän, efterom jag älskar textraden:
Då hans liv var så lätt, och hans mål så små, då han hade en vän att leva för - Martin Damber4g

ps. jag har gjort smycken i helgen :) kan ju tala om att det tog X antal timmar.

444145-2

Kommentarer
Postat av: Martin

Hihi va glad jag blev :)

Lev väl!

/Martin

2008-03-17 @ 18:47:24
Postat av: annapanna

supersnyggt blev det! -det kan jag stå för!!!

2008-03-21 @ 14:14:46
URL: http://annakarinsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0