update

Jag känner att det blir allt mer sällan jag bloggar nuförtiden, förmodligen för jag absolut inte gör någonting på dagarna längre^^ Jag tycker om hela den där idén med att vara ledig! Men jag tänkte ge er en update:

- Höll på att ta livet av mej själv på gymmet idag med hjälp av skidmaskinen aka monstermaskinen. Det var nog bland det värsta jag gjort på länge.
- Jobba, Jobba, Jobba men konstigt nog trivs jag med det. Det är skönt att träffa folk (och prata med en hel massa) och samtidigt veta att jag tjänar pengar på det?! Det är nog därför jag jobbar heltid imorgon.
- Skulle städat idag men det blev inte så mycket med det. Tvättar iaf och jag SKA diska, sen, när jag orkar...
- Jag har köpt chinos idag, det är nästan lite status på det. Jag som annars aldrig har någonting som inte sitter tajt. Men de vart beige och jättefina, fast de fanns bara i storlek 34 så jag få sy in som (och upp dom, de var 84 cm långa!)
- Och jag längtar tills torsdag när syrran kommer; shopping, lunch med mamma och sen bio och torsdagsmys. 

Sen har jag också kommit fram till att ska du tina soppa så börja typ 3 dagar innan du ska äta den. Hjälp vad det tar lång tid! Har haft min liggandes i 2 dagar och sen är fortfarande en liten klump...

Och dagens citat kommer från mej: "Men gå och ät giftsvamp..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0