måndag


Jag har varit duktig idag. städat, damsugit och tvättat, den ni!

Sen så fick jag reda på att det inte är någon skola på onsdag utan vi ska ut och ha "Operation Dagsverke" dvs jobba och sedan skänka pengarna till Bolivia tror jag det var detta året. Jag tycker sådant känns bra att göra. En god gärning, det är liten egokick för själen. Fast jag ska jobba på tisdagen sitället och förhoppningsvis leka med Martin på onsdagen istället :)

Skolan var lätt idag, jag fick massor skrivet på mitt "Lunds Domkyrka- Projekt" så det blir nog klart när det ska vara klart. Skönt det. Sen lyckades jag måla en kille också, som jag blev nöjd med. Han är numera inramad och ska hängas upp senare, när jag orkat gå till riksbyggen och kolla om omtapetsering. Kan ni hjälpa mej lista ut vem han blev så satans lik?'

Kommentarer
Postat av: Hannah A

jätte fin bild du målat :P vet tyvärr ej vem han e lik . men men jag heter ''Tidsvis'' kram

2008-05-12 @ 16:42:44
URL: http://do0ris.blogg.se
Postat av: Martin

Pojken som kallades "det"? :)

Lev väl!

/M

2008-05-13 @ 16:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0