telefonförsäljare

Innan jag började på WeCall så hatade jag telefonförsäljare, verkligen irriterade mej på dem. Och det gör jag faktiskt fortfarande, de som är sådär "" hela tiden och som aldrig tar ett nej. (Det går faktiskt vara trevlig). Men sedan jag började på WeCall har jag också fått ny respekt för dem, jag vet vilket slit det är för att få någon lön överhuvudtaget. Det är jobbiga tider att jobba på och man får så sjukt mycket skit för att man bara gör sitt jobb.
     Bara för jag har det jobbet jag har så behöver jag inte få höra idiot  osv dagligen. "Nej tack" räcker gott och väl. Och är folket jag pratar med trevliga så är det såklart att jag också är trevlig det säger ju sig självt. 

Jag klankar inte ner på er som hatar telefonförsäljare, jag är med i eran klubb, men jag blev bara så paff när jag blev kallad "hora, enbart för att jag har det jobbet jag har. Mycket skit har jag fått men det tog priset.

Men annars så tycker jag det fatiskt är ett av de bästa jobben jag haft.
(Ni vet jag inte alltid är aggresiv, haha)

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

skällsorden är nog jobbigt för teleförsj..

2008-05-19 @ 11:52:39
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Anna PQ

Bra Petra ; P
Svenska folket borde lära sig lite hyffs, och ett nej tack. haha.

2008-05-19 @ 12:44:32
URL: http://annapalmqvist.blogg.se
Postat av: Martin

Hoppas du sparade adressen...som du vet älskling, så känner jag en hel del folk i hela landet som inte direkt uppskattar sexister :D

//M

2008-05-20 @ 09:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0